We zijn er weer - Reisverslag uit Akuse, Ghana van Marieke - WaarBenJij.nu We zijn er weer - Reisverslag uit Akuse, Ghana van Marieke - WaarBenJij.nu

We zijn er weer

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

27 Juli 2013 | Ghana, Akuse

Dag allemaal,
Heb geen idee of er nog iemand is die hiervan bericht krijgt, want we zijn ruim een jaar uit de lucht geweest. Eerst geen internetverbinding en vervolgens heel veel bureaucratisch gedoe, waardoor ik me niet meer met 'waarbenjij.nu' heb beziggehouden.
Net ook pas jullie laatste reacties (van vorig jaar) gelezen.

Als er nog iemand is die hier bericht van krijgt en meer wil lezen, dan hoor/lees ik het graag en ga weer door met de verslagen.

Ben benieuwd.


  • 27 Juli 2013 - 15:25

    Riet Richters:

    Leuk dat je dit weer op kan pakken.Hoop dat je veel reacties krijgt.

  • 27 Juli 2013 - 16:09

    Karin:

    Ja, ik krijg je berichten via de site automatisch in mijn inbox en lees altijd graag je verhalen.

  • 27 Juli 2013 - 18:00

    Nayet:

    He Marieke,
    Ja leuk om van je te horen, laat zeker verder wat horen.
    Hier bij ons gaat het ook goed, wel zwaar met deze lange warme ramadandagen
    Groetjes Nayet

  • 27 Juli 2013 - 22:00

    Sonja:

    Hi Marieke & familie,

    Wat leuk om van jullie te horen! Hoop dat het jullie goed gaat. Meiden vast al heel erg gegroeid. Kan je nu ook weer skypen?

    Tot horens, Sonja

  • 27 Juli 2013 - 23:10

    Margriet Zimmerman:

    Hallo Marieke, en Abr.en dochters,
    Wat ENIG dat je nu schreef, ik moest de laatste tijd vaak aan jullie denken, en wilde je
    schrijven, je bent no.l. Ga zo door. Ik lees t graag. Jullie ex/huis alhier, staat nog steeds LEEG!!!! Ik maak t weer goed.
    Laten we de correspondenitie (en skypen?) zeker voortzetten. Merci. Lieve groeten aan jullie allen. Margriet.

  • 29 Juli 2013 - 00:11

    Marieke :

    Wat leuk al die reacties! Mijn berichten komen eraan. En speciaal voor Nayet: al is het erg laat, nog gefeliciteerd met Samia's eerste verjaardag :) en sterkte met de warmte.

  • 29 Juli 2013 - 00:11

    Marieke :

    Wat leuk al die reacties! Mijn berichten komen eraan. En speciaal voor Nayet: al is het erg laat, nog gefeliciteerd met Samia's eerste verjaardag :) en sterkte met de warmte.

  • 01 Augustus 2013 - 22:19

    Antoniek:

    Hoi Marieke,
    wat leuk om weer iets van jullie te lezen! Wat mij betreft pak je het weer op, want het is erg leuk en interessant om te lezen hoe het jullie vergaat in Ghana.
    Lieve groeten ook aan Abraham en de meiden!
    Groetjes Antoniek

  • 18 November 2013 - 18:41

    Bas Sr.:

    Hallo Marieke, leuk dat wij in de gelegenheid zijn om jullie via deze site te volgen. We zien vanaf nu uit naar elk bericht. Wij hopen dat alles naar wens verloopt daar in Ghana en dat jij kunt doen wat uiteindelijk de bedoeling was. Wij hebben inmiddels via jouw moeder al diverse verhalen gelezen en wij
    zijn er wel van overtuigd dat je daar dingen meemaakt die op zijn minst niet alledaags zijn.
    Tante Coby en ik wensen je veel sterkte bij de taak die jij jezelf gesteld hebt.
    Groeten ook van tante Coby aan jullie allemaal, oom Bas.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Akuse

Hiakame in Ghana

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2014

De feestdagen en meer

17 November 2013

April 2012 tot nu…

27 Juli 2013

We zijn er weer

28 April 2012

Eerste update

08 April 2012

Eerste berichtje
Marieke

Actief sinds 31 Maart 2012
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 4210

Voorgaande reizen:

04 April 2012 - 30 November -0001

Hiakame in Ghana

Landen bezocht: